Aquest dilluns 22 de juny s'inicia la FASE 2 de les obres de reurbanització del carrer Barranco dels Moros, que afecta la intersecció del Barranc de Moros amb el carrer Velázquez.
Aquesta obra es prolongarà fins al 22 de juliol de 2026 .
- Veïns del carrer Barranco dels Moros, tindran l'entrada i eixida als garatges privats pel carrer Ramón y Cajal, que s'ha habilitat en doble sentit.
- Veïns del carrer Ramón y Cajal: Tant l'entrada com l'eixida del vial, serà per la Carretera València, ja que tindran doble sentit. Al final del carrer, podran fer maniobra. Es permetrà aparcar en cordó en el propi carrer i tindran accés als seus garatges.
- Veïns del carrer Velázquez: Tant l'entrada com l'eixida del vial, serà per la ctra. València, ja que tindran doble sentit. Al final del carrer, podran fer maniobra. No es podrà aparcar en tot el carrer fins a la finalització de les dues fases i tindran accés als seus garatges.
Disculpen les molèsties.
